Re: zmiana biosu UDMA-66

Autor: Mac (maxcius_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 12:01:49 MET DST

Ja chodzę na tym biosie od początku kwietnia i na razie wszystko w
porządalu.
Fakt ,podczas zapuszczania nowego biosu wywalał komunikat o niezgodności z
tą wersją płyty ale jak napisałem wcześniej do dzisiaj chodzi.
BTW z tym biosem są w ogóle jakieś jaja bo np. najpierw można go było zassać
z polskiego mirrora :
ftp://ftp.veracomp.com.pl/pub/drivers/ABIT/pub/bios/be6-II/ gdzie jest do
dzisiaj ,natomiast na stronie ABIT-a pojawił się po ok. tygodniu.
Następnie zniknął aby się na chwilkę pojawić , a teraz znowu go nie ma.

--
Pozdrawiam
Mac