Odp: zmiana biosu UDMA-66

Autor: kaciu (kaciu_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 11:47:08 MET DST

To dlaczego zostala wycofana wersja QY ze strony firmowej Abita ??
jedynie pozostala wersja QJ ktora zawiera bios kontrolera 1.21
Czytalem na jakies zagranicznej liscie ze bios QY (beta podobno)zostal
wycofany poniewaz byl jaeszcze bardzo niedopracowany.
Ja go mam sciagnietego, ale jest dylemat czy go zapuscic i patrzec jakie
cuda bedzie wyczynial ??

Pozdrowka - kaciu

Użytkownik Mac <maxcius_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AMyN4.41778$hK2.819918_at_news.tpnet.pl...