Re: Asus p3v4x...czy warto?

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 10:16:27 MET DST

Czesc
Troche przesadzacie panowie, P3V4X nie jest na tym g..nianym chipsecie 693
tylko 694X, nie odstaje od BX az tak bardzo, posiada to o czym BX moze sobie
pomarzyc (UDMA66, AGPx4), co do UDMA to zaraz nakrzyczycie ze sa wbudowane
kontrolery w plyte itd. itp. ale na VIA nie ma z tym problemow np pod
Linuxem a z ABIT'ami sa !Poza tym ta plyta obsluguje do 2GB ramu, a BX ?
chyba troche mniej, bronie jej bo mam taka, mam na niej Cela 433 i TNT2
(PowerColor) wyszystko chodzi bezproblemowo, jest tylko jeden zgrzyt trzeba
uzywac VIA service Packa 4.17 kazdy nowszy doluje osiagi.

Piotr Traczykowski