Asus p3v4x...czy warto?

Autor: SPIDER NET (infor_at_spidernet.com.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 11:44:03 MET DST

Jak w temacie, kurde, potrzebuje waszej porady bo juz sam nie wiem co
wybrac.

Chcialem sobie sieknac ta plyte i celka 500, a tu nagle slysze ze cos
tam nie chodzi.
Dlaczego p3v4x na Via z rozpietoscia fsb od 66 do 180 jest tansza od p3b
z rozpietoscia od 66 do 100 (niegwarantowanych 150)?
Czy tylko z powodu chipa???

Wczesniej myslalem o p3c2000, ale podobno malo tolerancyjna (nie tylko
dla ram'u)...

Reszta to live, ram jeszcze nie wiem, grafika 8mb (bo lezy taka w
szafie) a docelowo
cos 32mb, a najbardziej to bym chcial ostatniego Asus'a .
Dysk pewnie seagate 8gb, docelowo drugi identyczny.

Blagam pomocy, bo jestem bliski przeznaczenia kasy na sieroty w
Bangladeszu.