Re: Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Tomasz Kaczanowski (tkaczano_at_ns1.wonlok.com.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 10:05:12 MET DST

On Tue, 25 Apr 2000, Robert Cichowlas wrote:

> Microsoft zostal uznany za monopoliste. I to mnie najbardziej wkurza w tej
> sprawie.
> Nie ze jestem zwolennikiem monopolu (jestem radykalnym i bezkompromisowym
> zwolennikiem wolnego rynku, ktory w ustach socjalistow czesto nazywany jest
> "dzikim zachodem ") ale ze ja nie cierpie jak jakis zakopleksiony
> prokurator (albo
> polityk) wtraca sie do gospodarki i biznesu i oglasza ze ktos jest
> monopolista , stosuje
> praktyki monopolistyczne itp, wiec nalezy go przyciac odpowiednio.

Tu wyjatkowo zgadzam sie z przedmowca...

> Microsoft na wolnym rynku oprogramowania okazal sie najlepszy i jego
> produkty
> (Windows, Office, itp.) okazaly sie o wiele lepsze od konkurecji.

Heh nie lepsze, wcale nie lepsze, maja lepszy marketing, a to jest pewna
roznica...

> (Linux, beOS) nie zniechecilo ludzi do wydawania pieniedzy na drogie
> Windowsy !!!

heh bo wiekszosc kupuje po 15 zl ... zeczywiscie drogie ...;)

> Dopiero interwencja sadu ma przywrocic sprawiedliwosc .

Tu nie chodzi o sprawiedliwosc... Amerykanie sa przewrazliwieni na punkcie
molochow i jak na razie takie przymusowe dzielenie w dluzszym okresie
czasu wychodzi im na dobre (prawdopodobnie tym sie kieruja prawnicy w
USA...). Przykladem moze byc telekomunikacja, ktora w Europie (rowniez tej
zachodniej) jest strasznie zmonopolizowana, co miedzy innymi hamuje rozwoj
Internetu.

Kaczus/BlaBla & AUG-Lodz

--
Happy AmigaPPC Owner