Re: Windows 98pl i Yamaha OPL3-SA

Autor: igoR (igs_at_USUN.TO.psynet.net)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 06:55:18 MET DST

"marcolphus" <markolf_at_kompit.com.pl> wrote in message

> A ja mam pytanie: dlaczego na standardowych sterownikach Windowsow moge
> uruchomic dwa naraz Winampy i oba graja, a po zainstalowaniu sterownikow
> Yamahy nie moge (buuuuu....). A wlasciwie jak to ominac (na sterownikach
> Windowsow niektore gry sie wieszaja...)???

Zgadza sie mialem to samo pod W98
nieco inna karta ale tez Yamahy - pod NT4 zachowywala
sie identycznie ( ot tak sobie drivery napisali - koniec :-(
juz sie z tym pogodzilem - az tu nagle niespodzianka
przesiadlem sie z NT-ka na W2k - ystem sam znalazl karte
zainstalowal sobie drivery (&^#$&*#%^) Microsoftu....
i.. karta jak nowa .... Nawet nie wiedzialem, ze tak ladnie moze chodzic :-)

Nie odbierz tego jak zachete do instalowania W2k :
nowsza karta muz. jest tansza niz dodatkowe 128 MB RAM
na System :-)

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku