Re: Winda 98 i PnP - instalacja

Autor: SCSI (scsi_at_promail.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 07:18:13 MET DST

Użytkownik ALEX <robert.holownia_at_daewoo.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8e3708$2ur$1_at_helios.man.lublin.pl...
> No i się stało. We wrześniu 99 kupiłem kompa i dopiero teraz winda
zjechała,
> i nie chcę się podnieść, a na domiar tego potraciłem wszystkie dane.
> Cud,miód i orzeszki, k..... Po instalacji przy pierwszym uruchomieniu
winda
> instaluje Plug & Pleya i tu się wykłada .... po restarcie wrzeszczy że
nie
> mam Himem.sys`a , lub niebieski ekranik.
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie o jakiś haczykach z tym związanych,
> może coś w BIOS-ie, ochronę antyv wyłączyłem. Myślę że coś z PnP.
> [...]
Tez tak kiedys mialem, gdy probowalem zainstalowac pierwszego 98
Poczekalem, wyszedl SE i po klopocie
Napisz, jaka winde Ty instalowales : zwykla i "ulepszona (SE)" :))

Pozdrawiam
        -=SCSI=-
TOMB RAIDER PL
    www.traider.pl