Odp: Odp: Odp: Odp: AMD Athlon - warto?

Autor: Scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 03:38:35 MET DST

Użytkownik Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn8g89i6.aia.joshua_at_powercomp.home...

> Szczerze mówiąc, nie bardzo wierzę w takie sensacje. Zwłaszcza, że mogły
> wyjść od jakiegoś "anty-intelowca", który kupił athlona i chce się
> dowartościować.

Zapraszam na http://www.pc.com.pl/archiwum/kwiecien_00_3.asp
biorąc pod uwage ze na stronie widnieje wielki banner reklamujacy PIII Xeon,
jest to malo prawdopodobne(troche mi sie pomieszalo z tymi klatkami,ale jak
widac bylo to juz jakis czas temu...)