Pomocy !!! dysk

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 22:16:45 MET DST

Hey !!!

Kupilem dzisiaj nowy dysk - 13,6 GB UDMA Seagate Barracude. Przyszedlem do
domu
i podlaczylem go do drugiego dysku Seagate 3,2 GB UDMA. Za pierwszym razem
poszlo.
Oba dyski na master - system ladowany ze starego dysku - Bios (plyta ABITA
BH6)
bez problemu rozpoznala prawidlowo oba dyski. Wlaczam W98 i jest dysk -
oczywiscie
nie jest sformatowany wiec istnieje tylko jako ikona. Wlaczylem Tryb MS-DOS
zapuscilem formatowanie (format e: /s) i co ujrzalem ... ze dysk jest
formatowany jako
8 GB. Coz doczekalem do konca i pomyslalem ze jeszcze raz go przeformatuje
(znow tym
samym poleceniem) i znow to samo - ok 8 GB. Resetnalem komputer i juz wiecej
dysku nie
ujrzalem. BIOS nadal wykrywa dysk ale system juz nie - pustka - nawet
zniknela ikonka
dysku ...
Powiedzcie co sie stalo i co ja mam teraz z tym zrobic !!! Plisssssss

--
Pozdrawiam
       Birdy