Re: Pomozcie

Autor: Janko (janko5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 12:39:09 MET DST

Czesc
watpie abys mogla uaktualnic bios na tej plycie.
Bios jest za stary aby obsluzyc dysk powyzej 540 MB,
jedyny ratunek to dyskietka do dysku (mozna ja sciagnac ze strony segate'a)
i partycja ustawiona przez ten program.
Jeszcze jeden ratunek to wymiana plyty (najlepiej z kontrolerem na plycie i
laczami PCI znacznie poprawi predkosc). Jesli uda Ci sie taka znalezc to
koszty sa znikoma a poprawa predkosci bedzie znaczna.