Odp: problem z błędem ochrony Windows

Autor: Tomasz Czarnecki (tcz_at_tcz.dtvk.tpnet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 11:29:56 MET DST

> Mam problem z ochroną windows. Niedawno zmienilem proca
> na K6-2 400 MHz (wczesniej i166 MMX). Poustawialem
> zworki na plycie (plyta Lucky Star MVP3) i wszystko powinno
> byc oka. Mam grafike Riva 128 ZX (AGP) i muzyke Opti, ale
> wymienialem obydwie na inne i blad ochrony dalej sie pojawia
> przy starcie systemu. Pamiec tez wymienialem (32 MB DIMM 66 MHz
> na 64 MB DIMM 100 MHz) i nic. O co tu moze chodzic ?
> Proc jest sprawny, bo chodzil juz w innej plycie.
> O wszelkie info prosze na priva : rodman2_at_poczta.onet.pl

Czesc
nie dawno mialem ten sam problem z AMD tylko, ze ja wiedzialem, przynajmniej
w czesci o co chodzi.
"Blad ochrony" i kilka innych bledow pojawia sie tylko w Windowsach 95 przy
Win98 generalnie nie ma tego problemu... Aby tego uniknac musisz przelaczyc
kompa na ponizej 350 np. na 333 i z upgreitowac kompa... Na stronach
Microsoftu i AMD znajdziesz odpowiednia latke... Po zainstalowaniu latki
spowrotem mozesz przelaczyc na 400... Ten problem dotyczy tylko Win95 obu
wersji...

Wszystkich kompow moga dotyczyc problemy z temperatura... jezeli po
zainstalowaniu patcha nadal bedzie Ci sie wieszal to zastanow sie nad
chlodzeniem karty grafiki i nad zwiekszeniem wymiany powietrza miedzy
obudowa a otoczeniem (ja akurat z tym mialem klopoty)

Sprawa kolejna sa odpowiednie drivery do plyty glownej... Przy instalacji
USB w Win95 tez moga byc problemy...

Pozdrawiam TCz