Re: problem z błędem ochrony Windows

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 01:57:54 MET DST

"Sebastian" <rodman2_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mam problem z ochroną windows. Niedawno zmienilem proca
> na K6-2 400 MHz (wczesniej i166 MMX). Poustawialem
> zworki na plycie (plyta Lucky Star MVP3) i wszystko powinno
> byc oka. Mam grafike Riva 128 ZX (AGP) i muzyke Opti, ale
> wymienialem obydwie na inne i blad ochrony dalej sie pojawia
> przy starcie systemu. Pamiec tez wymienialem (32 MB DIMM 66 MHz
> na 64 MB DIMM 100 MHz) i nic. O co tu moze chodzic ?
> Proc jest sprawny, bo chodzil juz w innej plycie.
> O wszelkie info prosze na priva : rodman2_at_poczta.onet.pl
>
> pozdrawiam

Czesc wszystkim.
Spruboj moze wylaczyc w biosie jezeli masz Awarda bo nie wiem jaki bios ma
ta plyta External Cache na Disabled
Zwiekszyc wartosci wszystkich Cas i Ras
Sprawdz ustawienie DRAM Data Integrity Mode (Data Integrity Mode) czy jest
ustawione na Non-ECC no chyba ze twoje pamieci sa na 72bitowychmodulach jak
nie wiesz jakie masz to Non-ECC. Oczywiscie te dzialania doprowadza do
ogolnego spowolnienia systemu ale mozesz zlokalizowac przyczyne.