Re: Pytania początkującego modemiarza

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 10:49:22 MET DST

>1. jak się podkręca modem w windows registry ? czy ktoś mógłby pochwalić
się
>osiągnięciami w tej dziedzinie ? jak skutecznie podkręcić modem ?

Modem jest ograniczony możliwościami modulacji sygnału
przez procesor modemu oraz protokołem transmisji.
 Nie da się podkręcić modemu. Możliwe jest jedynie
ustawienie modemu tak aby transmisja była jak najbardziej
stabilna.

>2. czy są jakieś programy pozwalające na zliczanie czasu połączeń (np.
chcia
>łbym przejrzeć w ładnej formie moją działalność z ostatniego tygodnia, z
aut
>omatycznym wyliczeniem kosztów), czy też mam sobie sam jakiś napisać ?

Wybacz ze pytam jesli jesteś informatykiem to czemu
u licha zadajesz takie lamerskie pytania vide punkt 1.
co do drugiego pytania jest programik o nazwię licznik
połączeń internetowych , byl kiedys na krążku chip-a
albo komputer world-a.

Quick