Pytania początkującego modemiarza

Autor: Michał Pasternaque (doc_at_safenet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 08:29:53 MET DST

Jak w temacie. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Jeżeli istnieje jakieś FAQ - p
roszę na priva jego lokalizację.

1. jak się podkręca modem w windows registry ? czy ktoś mógłby pochwalić się
osiągnięciami w tej dziedzinie ? jak skutecznie podkręcić modem ?

2. czy są jakieś programy pozwalające na zliczanie czasu połączeń (np. chcia
łbym przejrzeć w ładnej formie moją działalność z ostatniego tygodnia, z aut
omatycznym wyliczeniem kosztów), czy też mam sobie sam jakiś napisać ?

z góry dziękuję za odpowiedzi (najlepiej na priva)
pozdrawiam
MPasternak