Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 03:15:58 MET DST

Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> w artykule news:39054FD4.4A01_at_poczta.onet.pl pisze...
> Drogi Przemolku.
>
> Nie jedz tyle jajek, bo pomagaja na jedno , a szkodza na mozg.

Na medycynie tez sie znasz, Leonardo?

> Przegladarke WWW napisalem w Visual Basicu. Tyle ze klasa ja
> oblslugujaca ma ograniczona ilosc jawnych funkcji dla ikonki
> i stad przegladarka jest kulawa, choc miala byc lepsza od IE czy NN.

Powtórze zatem - cieniarz jestes, skoro o subclasising w VBasicu nie slyszales.

> Tak Visual Basic jest do tego dobry bo ikonki do klasy www.

Oj Jasiu, Jasiu...

> Nie mam czasu pisac przegladarki WWW w C++.
> Jezeli napisales i masz gotowa to pokaz co robi.

Zal mi Cie... i to bardzo.

> Moja jest gotowa jako aplikacja i ma kilka funkcji, ktorych nie ma IE,
> ani NN. To ze w VB nie znaczy ze jest cienka, ani gorsza dla moich
> potrzeb.

Sam Twierdzisz, ze VBasic Cie ogranicza, wiec zastanów sie...

> Pokaz swoja .

A Ty pokazales swoja? Gdzie ona lezy?