Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 00:08:37 MET DST

Drogi Przemolku.

Nie jedz tyle jajek, bo pomagaja na jedno , a szkodza na mozg.

Przegladarke WWW napisalem w Visual Basicu. Tyle ze klasa ja
oblslugujaca ma ograniczona ilosc jawnych funkcji dla ikonki
i stad przegladarka jest kulawa, choc miala byc lepsza od IE czy NN.

Tak Visual Basic jest do tego dobry bo ikonki do klasy www.

> A po co? Przecież i tak by Ci się kod C++ w Twoim VBasicu nie przydał... :-O

Nie mam czasu pisac przegladarki WWW w C++.
Jezeli napisales i masz gotowa to pokaz co robi.

Moja jest gotowa jako aplikacja i ma kilka funkcji, ktorych nie ma IE,
ani NN. To ze w VB nie znaczy ze jest cienka, ani gorsza dla moich
potrzeb.

Pokaz swoja .