kabel audio a szumy...

Autor: josh (pljosh_at_yahoo.com)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 01:46:11 MET DST

Pytanie moze wydac sie banalne, albo moze nie na temat, ale mam problem i
nie wiem, gdzie znalesc odpowiedz, otoz:
mam problem z (jak mniemam) kablem, ktory laczy kolumny ze wzmacniaczem
podlaczonym do mojego komputera, otoz mam bardzo wysoki poziom szumow,
szczegolnie jak ruszam myszka lub gdy pracuje dysk. Problem nie dotyczy
karty muzycznej, bo podlaczalem tym samym kablem takze magnetofon do kolumn
i zawsze szum spowodowany jest zaklceniami pochodzacymi od komputera... Co
jest przyczyna?? Dlaczego np. kabel od jednych sluchawek jest podatny, a
inny nie (tez sprawdzalem, omijajac wzmacniacz - bezposrednio do karty
muzycznej). CZY SA ROZNE MOZLIWOSCI EKRANOWANIA KABLA - JEDNE SKUTECZNE,
INNE NIE (tzn.podatne na zaklocenia komputera)?
Problem jest o tyle powazny, ze chce kupic 50m takiego kabla, ktory bedzie
laczyl karty dzwiekowe dwoch komputerow z sasiednich domow i BOJE sie, ze
kupie akurat taki, co jest podatny na zakl()cenia. Jak temu zapobiec?