Odp: Outlook Express i inne problemy..

Autor: Przemas (PrzemasD_at_poczta.interia.pl)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 10:37:19 MET DST

Cześć....

Użytkownik "Pablo" <beer_at_friko.internet.pl> napisał w wiadomości news:8ds12c$d6f$1_at_devnull.open.net.pl...
> Mam pytanko - co to jest ze Outlook Ex. w czasie uruchamiania
> odczekuje u mnie jakies 10 s a dopiero potem sie laduje (kiedys ladowal mi
> sie od razu).

Przyczyna czegoś takiego może być tylko jedna -> Usuwasz starą pocztę i posty z grup???
Nie?????
OE musi to wczytać a to troszkę źre czasu

> pytanie 2 : W czasie korzystania IE dzieje sie taka dziwna rzecz ze
> gdy podczas np wypalniania formularza na stronie gdy nacikam
> mysza na inne pole tegoz wlasnie formularza kursor nie pojawia sie
> od razu tylko po paru sekundach , to samo z przeskakiwaniem miedzy
> stronami za pomoca paska na dole
> ??
Co do tego - Mam modemik i jak zechcę otworzyć 3 strony z dużą ilością grafiki w 3 różnych oknach to...
Co do formularzy nie jestem do końca pewien, ale większość z nich to skrypty z Javy więc Twój procek ma co przemielić

> Wirusik ?
Na pewno nie - mam czasem podobne objawy ale compa mam czyściutkiego (NAV, McAf)

--
<<<POZDRAWIAM>>>