Re: Outlook Express i inne problemy..

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Wed 26 Apr 2000 - 13:53:22 MET DST

Użytkownik Pablo <beer_at_friko.internet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ds12c$d6f$1_at_devnull.open.net.pl...
| Mam pytanko - co to jest ze Outlook Ex. w czasie uruchamiania
| odczekuje u mnie jakies 10 s a dopiero potem sie laduje (kiedys ladowal mi
| sie od razu).
|
| pytanie 2 : W czasie korzystania IE dzieje sie taka dziwna rzecz ze
| gdy podczas np wypalniania formularza na stronie gdy nacikam
| mysza na inne pole tegoz wlasnie formularza kursor nie pojawia sie
| od razu tylko po paru sekundach , to samo z przeskakiwaniem miedzy
| stronami za pomoca paska na dole

Jedno i drugie jest powiązane. Miałem tak po usunięciu wirusa WinCIH. Niby
wirusa już nie było ale jednak coś w systemie pozostało. Znam ten ból, np.
podczas wysyłania esemesów z bramki Idei po wciśnięciu "wyślij" komp nic nie
robił przez dziesięć sekund a dopiero potem się wysyłało. A czas połączenia
leciał...

Pozdro,
Piotrek.
PS. Acha! U mnie pomógł format c:... niestety.