Re: Abit BE6-II - zero problemów

Autor: Andrzej Kosmala (ak_at_webproject.com.pl)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 01:36:39 MET DST

Użytkownik "Wonderwall" <renetag_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> to jeszcze nic. najlepiej poczytaj angielska grupe Abita.

> pewnie nie dziala, tak jak trzeba. To ze dziala nie znaczy ze prawidlowo
Zastanawiasz się nad tym co piszesz, czy też piszesz bo musisz?
Jaką wartość merytoryczną, logiczną i informacyją niesie powyższa Twoja
wypowiedź oprócz demonstracji niechęci, którą to już chyba wszyscy,
czytający grupę, znają na pamięć?

> sprawdz test dysku w Sandrze Pro 2000. I tu sie zdziwisz, bo w wiekszosci
> przypadkow twoj dysk chodzil by szybciej na plycie z Via133 ;-)
Znowu pomyśl. Jak może chodzić szybciej jeśli producent (IBM) podaje, że to
jego maksymalne osiągi?
cyt. "Sustained data transfer rates - 22.9 to 13.8 MB/sec"

> jaka masz KARTE GRAFIKI? bo tutaj zaczynaja sie prawdziwe problemy z BE6
A może warto najpierw przeczytać co napisałem, bo a nuż znajdziesz tam
odpowiedź na swoje pytanie?
Odnoszę wrażenie, że odpowiadasz na tytuł postu, a nie jego treść.

Pozdrawiam,
Andrzej Kosmala
ps. Nie będę odpowiadał na Twoje posty jeśli:
1. nie będziesz uważnie czytał moich,
2. nie będą merytoryczne,
3. będziesz dyskutował z faktami.