Odp: Abit BE6-II - zero problemów

Autor: Wonderwall (renetag_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 00:00:00 MET DST

> Po kupieniu tej płyty naczytałem się tylu kalumni na pl.comp.pecet, że
> montowałem ją z mieszanymi uczuciami.

to jeszcze nic. najlepiej poczytaj angielska grupe Abita.

> Jedynym problemem było uruchomienie prehistorycznej (6-cio letniej)
> karty dźwiękowej Aztech Sound Galaxy Basic 16 (ISA), która zawłaszcza
> dwa przerwania. Jednak po przestudiowaniu instrukcji do płyty,
> przestawieniu w BIOSie i ponownej instalacji Windy karta działa
> idealnie, choć wg. jej producenta - nie powinna.

pewnie nie dziala, tak jak trzeba. To ze dziala nie znaczy ze prawidlowo

> Co do UDMA/66 to hula na nim DESKSTAR 20GB IBM DPTA 7200 i w
> 23MB/sek

sprawdz test dysku w Sandrze Pro 2000. I tu sie zdziwisz, bo w wiekszosci
przypadkow twoj dysk chodzil by szybciej na plycie z Via133 ;-)

> W konfiguracji: PIII550, 128MB RAM 133MHz, VooDoo3 2000, Quantum
> Fireball 1,2 GB, CD-ROM, CD-RW,Karta sieciowa, obudowa ENLIGHT 7230

jaka masz KARTE GRAFIKI? bo tutaj zaczynaja sie prawdziwe problemy z BE6