Odp: Windowsowy Autostart - co jest grane?

Autor: Artur M. (arturm_at_post.pl)
Data: Sat 22 Apr 2000 - 02:30:33 MET DST

moze uruchom winde w trybie rejestrowanym?
moze przenies te pliki w inne miejsce i zobacz co sie bedzie dzialo

Użytkownik Maciej Lankowski <berberek_at_priv7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:qtbtfsk1fugv8nqrcajl23uev3to2fh9j5_at_4ax.com...

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl