Windowsowy Autostart - co jest grane?

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 09:30:05 MET DST

Witam!

Naszła mnie bardzo dziwna sprawa.

Jest sobie komputer z systemikiem Windows 98 SE. Komputer jest
przyłączony do sieci w domenie NT.

Przy włączaniu komputera i pojawianiu się już w Windowsach ale PRZED
zalogowaniem się do sieci uruchamiają mi się trzy programy - dwa
windowsowe i jeden dosowy.

Sprawdzałem: rejestry (software/Microsoft/Windows/CCS/Run, RunOnce,
Run As Service itp; autostart, winstart.bat, win.ini, system.ini,
bootlog.txt... i nic nie znalazłem - wszystko jest puste, czyli nie
powinno mi się nic uruchamiać.

A jednak uruchamia się. Nie miałem jeszcze ani jednego takiego
przypadku, a robię w tym ponad 10 lat.

Macie jakieś sugestie?

  Berberek