Re: W jaki sposob nagrac dane i audio na jednej plycie?

Autor: Grzegorz Mazur (nospam.gregu_at_gmx.net.nospam)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 20:39:48 MET DST

== Leszek == wrote in message <3zKL4.24643$hK2.484256_at_news.tpnet.pl>...
>Witam,
>jak w temacie. uzywam Nero 4.0.8.3 i Teaca R56S. Mam uzyc trybu mixed
mode..
>tylko ze wtedy sciezki track zaczynaja sie od 2 numeru i CD ROM widzi np.
11
>utworow mimo, ze jest ich 10. Pierwszy jest "gluchy" i sa to dane.
>Jakies sugestie?

Są dwie metody mieszania danych i dźwięku:

1). Mixed Mode CD - tak jak piszesz: jedna sesja, pierwsza ścieżka to dane,
dalej dźwięk. Problem z pierwszą ścieżką (szczególnie w starych
odtwarzaczach, które próbują ją czytać! co z tego wychodzi, nie trzeba
mówić...)

2). CD Extra - to jest dwusesyjny CD, w którym na pierwszej sesji nagrane są
ścieżki audio, a na drugiej sesji dane. Wszystkie odtwarzacze Audio-CD nie
widzą innych sesji niż pierwsza, więc nie ma problemu. Natomiast CD-ROMy
automatycznie znajdą drugą sesję i zobaczą dane...

Nie pamiętam, jak to się w Nero robi, ale na pewno Adaptec Easy CD Creator
to potrafi (tak! nawet Adaptec!).

Powodzenia!

--
====