Re: partycje...

Autor: Grzegorz Mazur (nospam.gregu_at_gmx.net.nospam)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 20:43:10 MET DST

scoo wrote in message ...
>haj
>mam male pytanko, otoz czy przypadkiem nie wie ktos jak bezszkodowo
>rozszerzyc partycje dosu?
>moze jest do tego jakis programik, moze cos do scalania partycji, jesli
ktos
>slyszal o czyms takim to prosze o odpowiedz...

Partition Resizer - dużo mniejszy od Partition Magic, a tobie wystarczy.
Tylko nie uruchamiaj go z partycji, którą przesuwasz!!! (najbezpieczniej z
dyskietki...)

Trochę to potrwa, ale ja się już tym bawiłem duuużo razy i nigdy nic nie
zepsuł.

PS. Acha - nie potrafi niestety scalać partycji... Pozostaje move i
resize...

--
====
Grzegorz Mazur