Re: Bezplatne komputery daja w Austrii

Autor: Aster (asterek_at_polbox.com)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 17:40:19 MET DST

> Nie ma się czym podniecać... Takie oferty są też w USA.

Nawet lepsze , ale to jedna z pierwszych tkich ofert w Europie .

> O co tu chodzi? Ano chodzi o przywiązanie klienta.
> Umowa na dwa lata z providerem w USA to opłaty
> rzędu 20-25 USD miesięcznie lub nawet więcej.
> Daje to kwotę 25x24 = 600 USD Za co?

Ano za nic , w TPSA za ich darmowy dostep zaplacisz bagatela 650$ za
miesieczny rachunek z 0202122 . za 2 lata tylko 24x650$= 15 600$ .

> [...]
> Dodatkowo w ciągu tych dwu lat Twoi znajomi i przyjaciele
> dostają Twój e-mail i zmiana providera po dwóch latach
> często wiąże się z aktualizacją obszernej listy kontaktów
> i lamerskim wysyłaniu powiadomień o zmianie konta :-)
> Na rynku, gdzie jest kilkunastu darmowych providerów internetu
> wydaje się to opcją niezbyt korzystną, ale może w Austrii ich
> nie ma... W Polsce jest TPSA, za "friko"... No cóż, trzeba bardzo
> uważnie czytać drobny maczek, bardzo obszerny w tych
> ofertach i pamiętać, że jeśli coś zbyt dobrze brzmi aby
> było prawdziwe to pewnie prawdziwe nie jest... :-)

Co masz do tych ofert ? I tak albo placi sie za rachunek telefoniczny albo
masz ryczalt za rozmowy i placisz komus za dostep . Jezeli masz i tak placic
, to czemu nie dostac prezentu za 600$ ? i zaoszczedzic 15 000$ (w przypadku
korzystania z TPSA) .

> [...]
> dosyć bolesne: wiążesz się na dwa-trzy lata z jednym,
> często lamerskim providerem, borykasz się z dial-upem
> i sygnałem BUSY od którego szlag Cię trafia, a provieder
> nie ma motywacji aby unowocześniac sprzęt czy reagować
> na Twoje skargi: ma z Tobą kontrakt, umowę zawarłeś
> i możesz im skoczyć. Za zerwanie zapłacisz krocie. W ciągu
> tych dwu lat burzliwego rozwoju internetu może się wiele
> zdarzyć - już dziś na przykład, w USA pojawiają się firmy,
> które z minimalnymi restrykcjami oferują za ZUPEŁNIE DARMO
> dostęp do internetu przez darmową linię DSL...

Na takich samych zasadach co powyzsze firmy w US , Kanadzie czy Austrii ,
ale to zawsze xdsl = 12- 30 HISom po 160 zl kazdy , nie wspomne o szkilecie
sieci .

aster