Jak ze zlego snu !

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 12:35:00 MET DST

Kupilem 2 dyski 10 G Barrkude Seagate i Fujitsu 8,4 G /5400 obrotow.
Przy instalowaniu barrakudy wszystko poszlo sprawnie, system sie sprawnie
zaistalowal.
Modem Cobra Zoltrixa tez na COM3 i karta muzyczna tez (na plycie glownej)
Przy Fujitsu (dysk pewnie nie ma nic do tego, chociaz.....) system poszedl
z oporami za któryms
razem (wzialem to na karb nie dokladnie wcisnietych podlaczen kablowych do
dysku).
System sie zainstalowal,ale bez modemu i nie rozpoznal karty muzycznej na
plycie.
Sformatowalem go powtornie do cna i od nowa zainstalowalem system - to samo.
W ogole nie dostrzega modemu. Szuka go na COM1 i COM2,ale nie znajduje
otworzylem mu COM3 za pomoca funkcji "dodaj sprzet" ale tego portu nie widzi
i nie obsluguje.
To mi sie udawalo przy starym komputerze, instalowalem porty wirtualne COM3
i COM4.
Za diabla nie wiem o co tu chodzi, dla czego za pierwszym razem wszystko
dobrze poszlo,
a teraz "kaszana"?

--
Janusz  -  sofu_at_kki.net.pl