Re: Skaner SCSI - trzeba resetować?

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 12:44:53 MET DST

Carlo wrote:

> Mam Agfa Duoscan T1200 na SCSI - kontroler Adaptec. Mogę skanek wlaczac
> w dowolnym momencie - soft go znajduje. Sa wiec drivery ktore sobie
> radza gdy urzadzenie jest wylaczone przy starcie kompa.

Moj Duoscan nie jest tak laskawy... Bycm moze jest to wlasciwosc karty
SCSI (u mnie Advensys).
Pomaga (nie tylko w jego wypadku) wejscie do Menadzera Urzadzen i
wcisniecie przycisku "Odswiez". Dolaczalem nawet zewnetrzne urzadzenia
SCSI "na goraco" i tez sie odnajdywaly - ale UWAGA robie to na wlasny
rachunek i jest to zapewne ryzykowne, wic nikogo nie namawiam.

--
Jerzy Slominski