Re: Bezplatne komputery daja w Austrii

Autor: dzieciol (pstry_at_puszcza.net)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 01:23:33 MET DST

Pszemol wrote:

> Nie ma się czym podniecać... Takie oferty sš też w USA.

Napisales sie Pszemolku a napisales i generalnie masz racje ale,
Najbardziej agresywny w dawaniu rabatow za dusze Compuserve
jest wyjatkowo przyzwoitym servisem. Dalej na wszystko sa
sposoby: kto w Ameryce uzywa e-maila przynaleznego do providera?
Jest cala masa darmowych pocztowych serwisow www jak yahoo,
hotmail i wiele wiele innych, ze praktycznie jest bezsensem uzywac
poczty od kogos, kogo sie wczesniej czy pozniej opusci,
inna sprawa to adresy dla biznesu ale to inna spiewka.
Zajety mumer a kto ci kaze korzystac z providera, ktoremu
placisz? Jest kilka bezreklamowych dostepow do internetu
-staruje ze strona reklamowa ale ja mozesz na stale wyrzucic
czy ustawic dowolna.

Gorsza zaraza sa tacy co daja komputer, monitor z wbudowanym
na stale modulem banerka reklamowego bo ta zaraza zawsze
sie polaczy z banerkiem i d. zbita /przy monitorach 17" i wiekszych
polecam rozwiazanie "sprzetowe" w postaci wyprowadzenia banerka
na gore czy dol monitora i .....zaklejenie na stale czyms
kompletnie nieprzezroczystym.

Jak widac zawsze znajdzie sie rada -:)