Dwa dyski, dwie partycje, trzy literki

Autor: Jacek Peda (yazzie_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 00:45:04 MET DST

Czesc

Mam dosyc nieciekawa sytuacje zwiazana z twardzielami. Mam dwa dyski
Caviar IDE i Seagate SCSI. Na kazdym zalozylem po jednej partycji
podstawowej. Wszystko bylo w porzadku do czasu, kiedy chcialem
zainstalowac Corel Linux'a z Chipa. Nie chcial sie on zainstalowac do
konca. Zresetowalem komputer, uruchomilem Window's 98 i w moim
komputerze pojawila sie dodatkowa literka dysku.
Od nowa pozakladalem partycje, poniewaz myslalem, ze tu lezy
przyczyna. Ale po zainstalowaniu Windows'a od nowa znowu bylo to samo.
Partycje zakladalem zarowno fdiskiem, jak i Partition Magic'iem 4.0.
Aktualnie dysk C: to glowny Caviar IDE, D: to dysk SCSI Seagate o
pojemnosci 0, E: to SCSI Seagate 1GB. Spod Windowsa dysk D: formatuje
sie i po sformatowaniu mam dwa dyski D: i E: o tej samej pojemnosci.
Po uruchomieniu komputera ponownie wracam do punktu wyjscia.
Uff. Mam nadzieje, ze przedstawilem sprawe jasno pomozecie mi
rozwiazac ten drazniacy mnie temat.

Dzieki
Jacek Peda
yazzie_at_polbox.com