Re: Bezplatne komputery daja w Austrii

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 14:35:10 MET DST

> W Austrii daja bezplatnie nowoczesne komputery za
> oplate abonamentu internetowego przez 2 lata.

No to wspaniale. Tepsa na mnie zarabia okolo 6000zl
rocznie, czyli powinienem dostac cos w okolicach
Kopra 1GHz z 256MB Ramu i jakims porzadnym, duzym SCSI HDD.
Jak czytaja to jacys panowie z CST to na priva dam adres.

--
Aktualnie moimi ulubionymi piosenkami sa:
Summoning "Where Hope And Daylight Die" i  "A Distant Flame Before The Sun".