Re: Ktory modem (zewnetrzny)?

Autor: Doomer (doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 20:42:50 MET DST

Dzięki dobrej koordynacji wzrokowo-ruchowej "Maciej Machacz"
<xenes_at_ds13.agh.edu.pl> wystukał:
> Ciekawe ... to co ja widzialem w okolicach 500zl ?
Pewnie podróbki ;]

> A szczerze mowiac to jeszcze nie slyszalem o modemie za cene ponad 2000zl
:)
ADSL? HDSL? Kablowy?

> Conexant? To chyba jest oznaczenie kosci a nie modelu modemu
Oczywiście.

> winmodemy sa takze na takim czyms a ich dzialanie w wielu wypadkach jest
conajmniej zastanawiajace.
Raczej "działanie".

> A co do Phantoma - to przeciez to jest NAJSLABSZY i do tego WEWNETRZNY
> WINMODEM, a nie zewnetrzny - jesli juz to Zoltrix produkuje takie cos pod
> nazwa Rainbow.
Jak najbardziej, wcześniej były FM-56e oraz FM-VSP56e (z voice).

Niezłe, ale tylko na ISA lub zewnętrzne.

> Oj chyba zapatrzyles sie w reklamy Chipa ... ;-)
:D

> Bzdura! Winmodemy dzialaja rowniez pod NT, a co do sprawnosci to na
nedznych
> liniach nie popracujesz na czyms takim, a jesli juz to z duzymi
problemami.
Ano...

> Taaak? No to sprobuj sobie posuchac MP3 podczas laczenia sie modemu, a i
> podczas grania w sieci tez sa problemy (vide Quake 3)
Otóż to... 2-3%? Chyba x 10...

> Generalnie - nastepnym razem nie wprowadzaj w blad, albo przynajmniej
> konkretnie formuluj to co piszesz.
Gdyż jak ktoś już kupi, to nie zgłosi się z reklamacją do "radzącego", czyż
nie?

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-