Re: Ktory modem (zewnetrzny)?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 12:49:37 MET DST

>1 USRRobotics-3Com i Zyxell tu wybierasz coś za 2-3 tys zł

Ciekawe ... to co ja widzialem w okolicach 500zl ? A szczerze mowiac to
jeszcze nie slyszalem o modemie za cene ponad 2000zl :)

>2 Bardzo dobre Zoltrixy, rewelacyjny wewnetrzny Conexant lub zewnetrzny
>phantom

Conexant? To chyba jest oznaczenie kosci a nie modelu modemu, winmodemy sa
takze na takim czyms a ich dzialanie w wielu wypadkach jest conajmniej
zastanawiajace.

A co do Phantoma - to przeciez to jest NAJSLABSZY i do tego WEWNETRZNY
WINMODEM, a nie zewnetrzny - jesli juz to Zoltrix produkuje takie cos pod
nazwa Rainbow.

> Modele Zoltrixów czesto sie zmieniaja ale wszystkie są OK

Oj chyba zapatrzyles sie w reklamy Chipa ... ;-)

> Uwaga wewnetrzne Zoltrixy to winmodemy, działają tylko pod Windows 98/95.
> Nie beda pracować pod WinNT czy Linux. Wiesci o tym ze winmodemy są mniej

>sprawne sa nieprawdziwe.

Bzdura! Winmodemy dzialaja rowniez pod NT, a co do sprawnosci to na nedznych
liniach nie popracujesz na czyms takim, a jesli juz to z duzymi problemami.

> Nieistotny tez jest 2-3% spadek wydajności procesora.

Taaak? No to sprobuj sobie posuchac MP3 podczas laczenia sie modemu, a i
podczas grania w sieci tez sa problemy (vide Quake 3)

Generalnie - nastepnym razem nie wprowadzaj w blad, albo przynajmniej
konkretnie formuluj to co piszesz.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl