Re: Microsoft Intellimouse Optical

Autor: sebek (sebastk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 11:04:17 MET DST

> czy myszka dziala rzeczywiscie na kazdym podlozu, bez specjalnych
> podkladek??? (wylaczajac oczywiscie lustro czy szklo - jak pisze
microsoft)

Mam tego Opticala. Rzeczywiscie siedzi na raczce calkiem niezle. Ale to czy
jest symetryczny to nie pamietam. (pisze z pracy a mysz siedzi w domu).
Kobita troche tylko narzeka ze duza. :-))) Z ta optyka, to chwala sie, ze
mysz dziala nawet na spodniach. Heh, - rzeczywiscie dziala. Jest tylko maly
problemik - podkladke mam super kolorowa i wydaje mi sie, ze mycha lekko sie
gubi przy przejsciach "z koloru na kolor". Na podkladce stonowanej dziala
wysmienicie.

Seb
P.S. Jak chcesz wiedziec czy mysz jest symatryczna to daj znac.