Re: Microsoft Intellimouse Optical

Autor: Krzysztof Sterna (krzys_sterna_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 14:56:18 MET DST

> ja posiadam IntelliMouse Explorer tez bez kulki i lepsiejsza. w dloni lezy
> cacy. pracuje sie cudownie.
> cena 300 zl ;( nie do kupienia w Polsce - sam sprowadzalem z zapiecka
> (Berlin).
>
> pozdro
> JK

czesc
przede wszystkim dzieki za info...
moze i mycha "lepsiejsza", ale niestety nie dla mnie :(((
jestem leworeczny, a Explorer jest wyprofilowany dla praworecznych - na
zdjeciach widzialem, ze Optical jest symetryczny, wiec taka by sie nadala...
mechanizm w koncu jest ten sam...
czy myszka dziala rzeczywiscie na kazdym podlozu, bez specjalnych
podkladek??? (wylaczajac oczywiscie lustro czy szklo - jak pisze microsoft)
PS. Explorer jest dostepny na www.promise.com.pl - 265zl (netto)
Opticala niestety tam nie ma...
pozdrowienia
KS