HiS a modem komputerowy

Autor: Hans1 (hans1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 03:05:28 MET DST

Pytanie do uzytkowników SDI. Czy można zwykły modem komputerowy podłaczyć do
modemu wchodzącego w skład SDI? O ile wiem SDI pozwala tylko na przegladanie
stron www i email. Chodzi mi o mozliwość komputerowego wysyłania i odbioru
faksów, wykorzystywanie modemu w komputerze jako automatycznej sekretarki,
ewentualnie wykorzystanie mozliwości zdalnego dostępu (tonowo), przesyłanie
plików za pomocą HyperTerminala, łaczenie się z innym modemem itp.
Teoretycznie z tego co wiem w modemie SDI jest wejście do podłaczenia
zwykłego telefonu. Ponieważ wtyczka telefoniczna do podłączenia modemu
komputerowego to zwykła wtyczka telefoniczna więc wydaje się że nic nie stoi
na przeszkodzie aby podłączyć modem komputerowy do modemu SDI a aparat
telefoniczny (na wypadek gdy komputer będzie wyłaczony) do modemu
komputerowego - ale czy to funkcjonuje?
Wyczytałem, że w momencie instalacji SDI w komputerze instaluje sie też
protokół osługi SDI. Zwykły modem też wymaga instalacji Protokołów w
ustawieniach sieci i ustawienia karty Dial-up. Czy możliwe jest zatem
jednoczesne
funcjonowanie tych dwóch urządzeń w jednym kompuerze (np. HiS podłączony do
COM1 a modem zewnetrzny do COM2; kabel telefoniczny z modemu do urządzenia
HiS). Czy nie będzie konfliktów?
hans1