Re: Wiadomo ze PC jest lepszy od Amigi i zkonczmy te glupie dyskusje

Autor: Tomasz Glowacki (glowacka_at_bobas.czd.waw.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 23:21:26 MET DST

On 19-Kwi-00 14:43:46 , Marek Pająk wrote:

>Swojego czasu na pewno, tylko czas płynie, a Amiga oprócz kosmetyki
>stała w miejscu - tylko co jakiś czas któś zapowiadał PowerPC,
>nieprawdopodobny akcelerator graficzny, czy 16 bitową kartę dźwiękową.

PowerPC już jest (od 4 lat), mam nawet :) Karta dźwiękowa jest
... 20 bitowa...
poważnie. Dali lepsze przetworniki, ale niestety cena wzrosła
niesamowicie...

>Taaa... Pamiętam jak to wszyscy czekali z wypiekami na te nowe 16-bitowe
>przetworniki CA w A-1200, a dostali (he he he) takie jak w A-500...

14 bit z tych przetworników wyciągniesz... wiem że to śmieszne, ale jakość
z wyjścia audio paru moich kumpli zdziwiła.. jest po prostu DOBRA. Lepsza
niż większość kart muzycznych za 20zł do peceta...a to mi na razie starczy.

Zresztą , Pecet stoi zaraz przy amidze (nie gryzą się), na obydwu znam
się tak samo dobrze. Po prostu WYGODNIEJ pracuje mi się na amidze. Nie wiem
czemu, ale wszystko jest idealnie przerzyste, system przezroczysty, nic
się nie gryzie ze sobą - i co ciekawe stosunek wydajności do taktu CPU jest
niesamowity....

Pozdro,
Tomek

--
  TomeQ^AVD^BRK (Tomasz Głowacki) UIN: *14648504*
      tomeq_at_amigascne.org