Odp: Mustek 1200 UB czy 1200 USB ?

Autor: //Tomek// (tomekh_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 23:31:29 MET DST

> Czy ktos moglby mi pomoc w wyborze ? W ENTERZE byl test, ktoremu nie za
> bardzo ufam (wygral m.in. PLUSTEK ?!, AGFY kiepsko)

Z tymi testami to "różnie bywa", było już o tym sporo więc nie będę się
powtarzał :)))

Jeśli chodzi Ci o skaner do zastosowań domowo-biurowych to w zasadzie
wszystkie obecnie sprzedawane są do takich zadań wystarczające. Ale jak
chcesz coś "ciut" lepszego to zainteresuj się "domowymi" modelami firm
produkujących skanery profesjonalne (takie za kilka tysięcy) np. Umax,
Agfa, Epson, Mikrotek (kolejność przypadkowa). Domowo-biurowe modele takich
firm kosztują gdzieś od 500 do 1000 zł ale jakość skanów i trwałość samego
urządzenia, przewyższa sprzęt firm produkujących "z założenia" lowend i
zachęcających klientów głównie niską ceną, bogatym zestawem oprogramowania i
........ kampanią reklamową :)))))))))))))

--
Tomek
tomekh_at_box43.gnet.pl