Re: TPSA

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 22:57:28 MET DST

Dnia Sun, 9 Apr 2000 17:15:27 +0200, PeterPan napisał(a):

>Chyba nikt tu sie nie chwali (nie ma powodow).

>Podziwiam cierpliwosc. Kiedys z uporu ale polaczylem sie z TPSA za 14x
>razem. Myslalem ze mnie krew zaleje :( Miejmy nadzieje ze teraz, gdy
>konkurencja zaczyna dzialac na rynku, zmieni sie cos na "plus".

Heh... szczęśliwiec :)
Ja mieszkam w Krakowie i mam syfną centralę (TPSA przełączyło mnie na
jakiegoś grzmota). Jak się dzwoni na numer zaczynający się od 0, to najpierw
jest 15-20 sekund ciszy, potem 5-10 sekund "trtrtrtrtr", a dopiero potem
sygnał zajętości. Czyli w najlepszym razie jedna próba to było 20 sekund, a
najczęściej bywało 30. A teraz sobie dodaj do tego fakt, że koło 23-ciej
udawało mi się połączyć za 250-tym razem... :)

Teraz wszystko minęło - wykupiłem dostęp dialup u providera i zawsze łączę
się za pierwszym razem :)

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |