Re: Elsa Erazor III (TNT2Pro) czy Matrox G400MAX?

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 17:16:59 MET DST

On Tue, 18 Apr 2000 21:34:53 +0200, "Doomer"
<doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl> wrote:

>Btw - Hercules czyli Guillemot?

exactly :)

>Jeszcze nie mam, ale chyba warto do karty dokupić? ;]

Jasne, biore wyplate i juz pedze do sklepu ;)

>DVD
>Wiem.

>Taki sam jak moja TNT (układ BrookTree 869).

Ten sam. BTW uklad ten ma wiekszosc geforcow, w tym niektore nie
majace wyjscia tv (!) (np Annihilator) - sygnaly sa wyprowadzone na
zlacze VIP na karcie czyli teoretycznie moznaby dorobic wyjscie tv.

>Nie tak od razu, szczególnie u nas.

Juz widzialem zupelnie rozsadne ceny (700 za wersje SDR)

>Nie ta jakość obrazu (w 2D i na TV). Ale może się z czasem się przesiądę,
>kto wie...

Jakosc istotna jesli pracujesz, szybkosc wazniejsza kiedy fragujesz
:)).

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)
"Ceterum censeo Carthaginem esse delendam"
---usun "spamhater" w adresie z naglowka---