Re: Elsa Erazor III (TNT2Pro) czy Matrox G400MAX?

Autor: Doomer (doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 21:34:53 MET DST

Dzięki dobrej koordynacji wzrokowo-ruchowej "Circulus Vitiosus "
<circulus_at_spamhater.polbox.com> wystukał:
> Tydzien temu kupilem Herculesa DDR DVI za 970 zl (cena wywolawcza byla
> 990) w firmie z Bytomia.
Czyli dochodzą koszty wysyłki w moim przypadku. Jakoś tanio nikt w Wawie nie
ma, a i giełda tak jakoś słabo zaopatrzona.
Btw - Hercules czyli Guillemot?

> S-Video
To dobrze

> DVI (w sam raz na 50" plazmowy telewizor :))
Jeszcze nie mam, ale chyba warto do karty dokupić? ;]

> Pamietaj tez ze Geforce ma w odroznieniu od G400 kompensacje ruchu przy
DVD
Wiem.

> oraz - dzieki uzytkowi TVTool - doskonaly obraz na telewizorze
Taki sam jak moja TNT (układ BrookTree 869).

> Jesli nie masz na tyle PLN to radzilbym Ci poczekac chwilke
Czekać można w nieskończoność.

> wyjdzie NV 15 to zwykle geforce'y stanieja.
Nie tak od razu, szczególnie u nas.

> Oczywiscie Matrox to tez niezly wybor, ale jesli giercujesz to bierz
> dziforsa.
Nie ta jakość obrazu (w 2D i na TV). Ale może się z czasem się przesiądę,
kto wie...

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-