Re: Procesor - grzejnik!

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 14:19:12 MET DST

| Czesc!

Czesc.

| Nie przegladam tej listy, ale mam maly problem. Kupilem za drugiej reki
| procesor Pentium 166 MHz - to ten pierwszy Pentium jaki wyprodukowal
| Intel.
| Zalozylem go na plyte - wystartowal zarowno w95 jak i NT40, ale procesor
| cholernie sie grzeje (tzn radiator jest bardzo goracy- moze wody bym nie
| zagotowal, ale niewiele brakuje, reki nie da sie utrzymac dluzje niz
| kilka sekund). Jak bardzo grzeja sie te procesory ?

U mnie jest podobnie na P233MMX ale nic zlego sie nie dzieje i procek
intensywnie pracuje po kilkanascie godzin na dobe :).

| Jak zapuszczam kompresje MP3 to po kilkunastu sekundach komputer staje,
| zupelnie zadne niebieskie ekrany, zaden reboot,staje w miejscu i koniec.
| Czy to moze oznaczac ze procek przegrzal sie i stanal. Ma on dosc duzy
| radiator ale dosc kiepski wentylator. Czy to moze byc przyczyna ?

Obawiam sie ze jest szlifowany. Tez mialem cos podobnego z P133. Komputerek
byl bardzo niestabilny i procesorek szybko sie przegrzewal. Musialem robic
mu przerwy w pracy.

P.

 Odpowiadajac na ten list, usun ANTYSPAM z adresu.