Odp: Czy na 386 dziala siec lokalna (LAN) ,Kupie Procesor 486 +plyte

Autor: Marekwar (marekwar_at_poczta.fm)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 22:28:56 MET DST

> Mam prosbe czy ktos sie bawil z 386SX ???
> Zainstalowalem winde 95 , kupilem karte sieciowa pod ISA
> podlaczylem i nie widzi zadnych komputerow

Spokojnie powinien pracowac w sieci z innymi kompami w Win 3.11 i z Win95
z roznymi prockami, ja mam w szkole 13 kompow rozne procki i rozne systemy i
chodzi bez laski.
Popracuj i odpowiednio konfig
pamietaj o autodetect karty sieciowej przed instalem , chyba ze potrafisz
ustawic bezkonfliktowe przerwania.
Dolacz protokol TCP/IP oraz NETBEUI
Jesli macie wejscie do internetu, to karta Dial UP potrzebne koniecznie.

Ciekawe jak blyskawicznie Ci chodzi Win95 na 386SX przy 4 RAM ???
Moim zdaniem lepsze rozwiazanie to Win3.11

Mark.