Czy na 386 dziala siec lokalna (LAN) ,Kupie Procesor 486 +plyte

Autor: arksiud (arksiud_at_kam.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 16:53:15 MET DST

CZESC

Mam prosbe czy ktos sie bawil z 386SX ???
Zainstalowalem winde 95 , kupilem karte sieciowa pod ISA
podlaczylem i nie widzi zadnych komputerow

Nas w sieci jest 5, ja mam drugi komputer tez w sieci i chodzi bez zazutu
(widzi pozostale kompy)
 ,obok podlaczylem 386 i nic nie znajduje ani mojego kompa obok ani ten
komp jego nawet nie obciaza sieci ten 386 !!! ,pozostale komputery tez nie
widza tego 386.
Karta sieciowa jest raczej dobra poniewaz "szuka" ale nic nie znajduje :((
Mam zainstalowany protokol IPX i klient sieci ... , niczym sie nie rozni od
pozostalych skonfigurowanych kompow procz instalacji karty dial-up ,poniewaz
po zainstalowiu jej ,winda sie nie wgrywa ,wiec jej nie instaluje.

Ogolne dane :
386SX ,4mb ,karta sieciowa zgodna z NE2000

PS. Kupie procesor 486 + plyte

PoZdrawiAM
arksiud_at_kam.pl