Odp: Seagate 20.4/7200 za 757zl - mozliwe?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 12:31:44 MET DST

Nie wiem, czy czasem nie widzialem takiego samego dysku Fujitsu 20 G? Byl
stosunkowo tani, > 700 zl.
Bylo to w wielkim sklepie Media Markt. Razem ze sprzedawca (oni sie z regoly
za bardzo nie znaja, na tym co sprzedaja) czy ma on 7200 obrotow. Nigdzie
nie napisali o tym, ani na dysku, ani w instrukcji obslugi.
Dla tego pomyslalem, ze moze miec 5400 obrotow. Ponoc dostawca zapewnial, ze
ma 7500 obrotow .
Ale nie znajac tego modelu nie zdecydowalem sie na jego zakup. Cena wydala
mi sie podejrzanie niska.

--
Janusz  -  sofu_at_kki.net.pl
========