Seagate 20.4/7200 za 757zl - mozliwe?

Autor: Jacek Grotnik (wormboy_at_kki.net.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 12:45:07 MET DST

Czesc.

Z tego co sie zdazylem zorientowac cena dysku Seagate 20.4 GB/7200
obr. w sklepach ksztaltuje sie w okolicach 900 zlotych (najtaniej
znalazlem za 880zl).

Tymczasem w jednym sklepie, w ktorym ceny nie odbiegaja od normy,
najpierw zaproponowano mi w zamian odpowiadajacy parametrami dysk
Fujitsu za 757zl, a jak zapytalem co z Seagete'em to sprzedawca
powiedzial, ze to jest dysk bardzo podobny do Fujitsu i jego cena
bedzie bardzo zblizona (powiedzial, ze identyczna, ale uwzgledniam
margines bledu), ale bede musial troche poczekac (moze z tydzien) na
jego sprowadzenie.

Jakos nie chce mi sie wierzyc, zeby sprzedawca mogl zalatwic ten dysk
po tak niskiej cenie, a czekac zeby sie przekonac tez mi nie za bardzo
pasuje.

Czy wedlug Waszej wiedzy az takie 'zejscie z cena' jest mozliwe?

Moze liczy na to, ze za tydzien cena tego dysku spadnie? :-)

& BTW:
Co myslicie o zestawie:

Celeron 466 za 415 zl
Abit be6-II 699
Seagate 20/7200 880 (?) (w 757zl nie wierze)
Ramu 64/100Mhz 245
SB Live 259
tnt2 m64 32MB 330

Moze zamiast Seagate'a lepszy bedzie IBM?

Za wszelkie sugestie ogromne dzieki.

---
Jacek Grotnik
wormboy_at_kki.net.pl