Re: Modem Shadow

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_news.pss.rzondzi.net)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 19:43:33 MET DST

Andrzej SA napisał(a):

> Witam!
> Czy ktoś z grupy ma doświadczenia (pozytywne, negatywne) z modemem
> Pentagram Shadow- czy to win modem?

Widziales zewnetrzny Win-modem? Ja mam z nim doswiadczenia, zdecydowanie
pozytywne - nigdy nie udalo mi sie zejsc z predkoscia polaczenia ponize
45 000 bodow, 46 667 to standard. Jest jednak troche drogi, ale to
dlatego, ze ma funkcje automatycznej sekretarki dla rozmow, faksow i
dnaych, potrafi spelniac funkcje BBS-u i faksu na zadanie... Zalezy do
czego ma byc uzywany - jezeli dla firmy jako automatyczny faks/
sekretarka, to jest to bardzo dobry zakup. Jezeli natomiast, chcesz go
uzywac tylko jako modemu, to chyba jest to jakies nieporozumienie...

--
       Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'W starej kuzni miechy wprawiano