Re: Kurna co jest z tym modemem.

Autor: Star Rider (starider_at_pl.onet.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 15:58:12 MET DST

zalacz sobie terminal po wybraniu numeru i wpisuj recznie login i haslo,
bedziesz mial 100% pewnosci ze nawiazesz polaczenie jezeli tylko bedzie
wolna linia. u mnie jest stara centrala tepsy i jak mialem fantoma to
logowalo sie w jakis 30%. jak wpisywalem recznie haslo jezeli tylko sie
polaczyl logowal sie za kazdym razem. teraz mam zoom-a zew. i nie mam
problemow z automatycznym logowaniem, a moze w tepsie cos u mnie poprawili.
pozdrawiam

--
e-mail: starider_at_pl.onet.pl
  www: http://friko6.onet.pl/pl/reyden
> Użytkownik Pawel Wozniak <wozniak_at_binar.com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:KT3K4.3661$hK2.64932_at_news.tpnet.pl...
<4H3K4.3634$hK2.63761_at_news.tpnet.pl>...
> po
> prócz
> robiłem

Dial-up.