Odp: Kurna co jest z tym modemem.

Autor: radek (radek_at_arkom.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 19:15:48 MET DST

Masz albo nie uziemiony komp albo do kitu linie ..kurna
W tej chwili może ci pomóc wpisanie komendy: +MS=V34,1,2400,33600
no i robi ci się modem 33600 który będzie działał na byle kablu i bez
uziemienia.

radek_at_arkom.pl
Użytkownik Bartek K. <Kot_at_bartek99.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4H3K4.3634$hK2.63761_at_news.tpnet.pl...