Odp: Problem z drukarką BARDZO PILNE

Autor: Bartek K. (bartekk_at_bartek999.prv.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 18:48:41 MET DST

Witam
Tu znowu ja.
Dzięki wszystkim któży chciali mi pomóc.
Sam już sobie poradziłem z tym problemem
Dzięki
Pozdrawiam
Bartek
E-mail: bartekk_at_bartek999.prv.pl
WWW: http://www.kki.net.pl/~bartek99
lub http://www.bartek999.prv.pl

Użytkownik Bartek K. <bartekk_at_bartek999.prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d8JK4.10756$hK2.201720_at_news.tpnet.pl...